Kan det inte vara sommar?!


Kan det inte vara sommar?????!!!
Inte för att jag fyller år då men men... ;)
Vintern är så kass! D: Julafton är ju roligt men all snö och sådant! BUHU!
Men leka i snön är roligt, det håller jag med på! Men gå till skolan i 4- är inte så roligt!

:((((((( Jag tänkte berätta lite om mig själv!


Jag heter Ellen.
Jag är 11 år.
Fyller år på sommaren den 13 Juli.
Jag har 2 bästisar Johanna G och Johanna R! ♥
Jag har 1 pappa och 1 mamma. En syster.
Jag har 3 idoler och dom är:


Justin bieber.

Jasmine V.

Chris Brown.

Jag tycker skolan är sådär :/.
Jag är hos min farmor och farfar varanan helg :) Det är najs!

Ja det var lite om mig ♥!


I`m sexy and i know it!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0