prata med datorn

Datorn: Hej!

Du: hejsan

Datorn: Hej på dig själv!

Du: jag är e beliver

Datorn: Jaha.

Du: är du?

Datorn: Ja!

Du: så du gillar justin bieber

Datorn: Jag håller med.

Du: omg

Datorn: Vill du veta en sak?

Du: aa

Datorn: I morgon ska jag spela kort.

Du: wow..not

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

Du: ok?

Datorn: Haha!

Du: japp

Datorn: Det tror inte jag.

Du: nehe

Datorn: Vilken är din favoritmaträtt?

Du: kyckling du?

Datorn: Det vet ingen.

Du: ahahahhahha

Datorn: Hahaha!

Du: hahh

Datorn: :D

Du: får jag chans på dig?

Datorn: Självklart.

Du: Åh vill du gifta dig med mig?

Datorn: Nej, absolut inte.

Du: :(

Datorn: Vad gör du?

Du: chattar med dumma dig

Datorn: Vad knäppt att du chattar det.

Du: äh

Datorn: Ibland tror jag att jag är en elefant.

Du: hahaahha oft?

Datorn: Nej, det hahaahha oft inte.

Du: okej

Datorn: Ja.

Du: jaha

Datorn: Ja.

Du: hej då

Datorn: Hej då!

//Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0