VAD FAN...?!

Haha där skrämde jag er! Jag menar inte "VAD FAN...?!" kom inte på en rubrik så jag bara skrev något! Sitter och kollar FB och kollar bloggar,ja sånt.

Hon är så jävla snygg! (MISTOLKA INTE!)
Hon har vari ihop med Justin för några års sedan!

JELENA:
Jag har inget för Justin och Selena MEN herregud Selena du är 2 år äldre än Justin! Du är kvinna nu,han är ingen man ännu! DET FINNS ANDRA!

MILEY:
Jag vet att Miley är äldre än Justin,men fatta vad sött par dom blir tillsammans!
Naaaaaaw ♥

ARIANA:
Ariana är min idol hon kommer 5:a! MEN kolla så sött par Justin och hon skulle bli tillsammans
FATTA!!!!

SLUT!

Haha det fick bli lite kärlek där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0